پزشکی آسان در اتریش

درخواست مشاوره

 اتریش AUSTRIA

 هر آنچه که در رابطه با اتریش باید بدانید:

تحصیل در اتریش تقریباً رایگان است، از این رو همه ساله بسیاری از دانشجویان بین المللی را برای ادامه تحصیل به خود جذب می کند. کشور اتریش در قلب اروپا و در میان رشته‌ کوه‌های آلپ واقع شده است و مهد هنر و موسیقی جهان می‌باشد. کشور اتریش به دلیل برخورداری از فرهنگ غنی، رفاه و کیفیت بالای زندگی به يكی از بهترين كشورها جهت زندگی تبديل شده است. از آنجایی که اتریش به مهد موسیقی و هنر معروف است؛ به علاقمندان به موسیقی و هنر تحصیل در اتریش پیشنهاد می شود. دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اتریش  خصوصا در رشته هنر و موسیقی در سراسر جهان در جایگاه مهمی قراردارند. با داشتن یک صنعت پر رونق و نسبت اشتغال بالا، فرصت های فارغ التحصیلان بسیار زیاد و متنوع است.
پایتخت این کشور وین و زبان آن آلمانی است. جمعیت این کشور در سال ۲۰۲۰ میلادی ۸٬۹۰۲٬۶۰۰ میلیون نفر گزارش شد.
کشوری محصور در خشکی واقع در اروپای مرکزی است. این کشور از شمال با آلمان و جمهوری چک، از شرق با اسلواکی و مجارستان، از جنوب با ایتالیا و اسلوونی و از غرب با سوئیس و لیختن‌اشتاین هم‌مرز است.
 اتریش که به مهد موسیقی معروف است از مقاصد محبوب دانشجویان بین المللی است؛ تحصیلات در کشور اتریش به صورت کاملا رایگان ارائه نمی شود، اما هزینه ی دانشگاه های اتریش مناسب هستند (به ازای هر ترم 700-350 یورو).  
 کمتر کشوری به اندازه اتریش برای تحصیل در خارج از کشور جذاب است.
 اتریش در مرکز اروپا قرار دارد و از طریق هوایی، زمینی یا راه آهن به کشورهای همسایه خود دسترسی آسان دارد.
 اتریش با جمعیت 8.7 میلیون نفری کشوری نسبتاً کوچک است اما چه از منظره های دیدنی و جذاب آلپ لذت ببرید و چه از   زندگی شهرهای آن استفاده کنید، گزینه ای مناسب برای همه
می تواند باشد.
 وین قدیمی ترین و شناخته شده ترین شهر و در عین حال دانشگاه در اتریش است، اما شما همچنین می توانید در گراتس، اینسبروک، لینز یا سالزبورگ تحصیل کنید و هم از معماری شگفت انگیز و فرهنگ غنی که اتریش به خاطر آن شهرت دارد، بهره مند شوید.
مزایای تحصیلی دانشگاه های اتریش نظیر تحصیلات نسبتا رایگان در بهترین دانشگاه های این کشور، اجازه کار دانشجویی، وجود فرصت های شغلی متنوع ، اجازه اقامت 6 ماهه بعد از فارغ التحصیلی جهت یافتن شغل و عدم  پرداخت مالیات توسط دانشجویان، دلایل اصلی محبوبیت تحصیل در دانشگاه های اتریش است. 
پزشکی در اتریش
 
دانشکده های پزشکی در اتریش در عین حال نه تنها دانشگاه بلکه بیمارستان های دانشگاهی نیز هستند. برای ثبت نام   در دانشگاه های پزشکی اتریش، دانشجویان باید در یک آزمون ورودی که 8 ساعت طول می کشد، شرکت کنند.
برای دانشگاه های پزشکی در اتریش آماده شوید:
درجه پزشکی (MD- Doctor of Medicine)
MedAustria: آماده سازی درجه پزشکی

دوره آمادگی شامل 4 موضوع اصلی، برنامه آمادگی ویژه به زبان آلمانی و آمادگی برای کنکور است. این دوره نیاز به تسلط کامل به زبان آلمانی (B2) دارد.

دوره زبان آلمانی (C1)
 برای شروع آموزش پزشکی در دانشگاه اتریش، دانشجویان باید گواهی زبان آلمانی در سطح C1 داشته باشند. در طول دوره های   آمادگی، ما به توانایی دانش آموزان برای بیان آزادانه افکار فردی و قبولی در آزمون برای دریافت مدرک زبان توجه می کنیم.

دوره های آموزش زبان آلمانی پزشکی
 درک ادبیات پزشکی و متون تخصصی یکی از چهار قسمت در کنکور است. دانشجویان دوره های پزشکی ویژه ای را به زبان   آلمانی می گذرانند، واژه نامه حرفه ای را می آموزند و اصطلاحات پزشکی را ممیزی می کنند.
دانش قبلی آلمانی ندارید؟ ما زبان آلمانی را آموزش می دهیم
اگر دانش آموز دانش کافی (یا اصلاً) آلمانی (سطح B2) را نداشته باشد، برنامه آماده سازی با دوره های فشرده زبان آلمانی شروع می شود. در آن صورت، طول دوره برنامه یک ترم است.

 آیا تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در اتریش امکان پذیر است؟
پذیرش در دانشگاه های علوم پزشکی
با نتایج مثبت در تمام دروس اصلی، با گواهینامه زبان آلمانی C1 و نتایج مثبت آزمون های ورودی دانشجویان می توانند در دانشگاه ثبت نام کنند.

     هزینه تحصیل پزشکی در اتریش چقدر است؟
پس از قبولی در آزمون و پذیرش در دانشگاه پزشکی، هزینه ها برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا 800 یورو در سال برای دانشگاه و برای شهروندان اتحادیه اروپا رایگان است. برای اقامت و غذا، شما بین 600 تا 800 یورو در ماه نیاز دارید



 




بهترین دانشگاه های جهانی برای پزشکی بالینی در اتریش 

(
 Medical University of Vienna) دانشگاه پزشکی وین 
  دانشگاه پزشکی وین در رتبه 224 بهترین دانشگاههای جهانی قرار دارد که یک دانشگاه دولتی واقع در وین اتریش است
دانشگاه پزشکی وین بزرگترین موسسه تحقیقات پزشکی در اتریش است. این دانشگاه در سال 1365 به عنوان دانشكده پزشكی دانشگاه وین تاسیس شد و از سال 2004 به عنوان یك موسسه مستقل در محدوده دانشگاه فعالیت می كند
  برای افراد علاقه مند به تبدیل شدن به یک متخصص پزشکی و یک متخصص پزشکی آموزش دیده، یک برنامه جذاب مطالعه و توسعه حرفه ای
می دهد 

 (Medical University of Graz) دانشگاه پزشکی گراتس 

 تحقیقات پایدار بهداشتی یک موضوع مهم در دانشگاه پزشکی گراتس است. ویژگی های دانشگاه بهداشت با پایداری در آموزش،   تحقیق و مراقبت از بیمار با تمرکز اصلی بر پیشگیری و حفظ سلامت است. دانش آموزان، مربیان و کارکنان با توجه به اصول مدل   روانشناختی اجتماعی، که فرد تمام نیازهای خود را در مرکز توجه قرار می دهد؛ یاد می گیرند و با هم کار می کنند.


  (Medical University of Innsbruck) دانشگاه پزشکی اینسبروک 

دانشگاه پزشکی اینسبروک، دانشگاهی جوان و مدرن با سنتی دیرینه است! 
 این دانشگاه به عنوان مهم ترین موسسه آموزشی و پژوهشی و سومین دانشگاه بزرگ اتریش با رتبه 286 درغرب اتریش و  واقع در شهر اینسبورگ اتریش است.  این دانشگاه حدود 28000 دانشجوی مشغول به تحصیل را داراست. بواسطه موقعیت جغرافیایی، این شهر از جمله مراکز اصلی ورزش های زمستانی است.

دانشگاه فناوری و تکنیک وین (Vienna University of Technology)

این دانشگاه  از 8 دانشکده تشکیل شده است که شامل  معماری و شهرسازی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، دانشکده علوم کامپیوتر، دانشکده ریاضی، دانشکده فیزیک و دانشکده شیمی می باشد. تمرکز دانشگاه فناوری و تکنیک وین اساسا بر روی علوم طبیعی و فنی و مهندسی است.​​​​​​​






 جهت اطلاع دقیق از رشته های دارای آزمون ورودی با ما تماس بگیرید بسته به شرایط شما با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود


 خدمات آرسیس برای پذیرش دوره پزشکی در اتریش :
1. شروع پروسه با مشاوره رایگان، اولین قدمی است که شما برای اقدام به مهاجرت تحصیلی خود می توانید انجام دهید. تا با تمامی جنبه های ادامه تحصیل در اتریش و مخصوصا دلیل انتخاب رشته های گروه پزشکی، آشنا شوید و بهترین دانشگاه و شهر مورد نظر برای مهاجرت تحصیلی را انتخاب کنید.

2. انتخاب زبان مورد نیاز برای ادامه تحصیل، این مورد می تواند نسبت به مقطع تحصیلی و دانشگاه مورد نظر متفاوت باشد. 
برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، نیازی به مدرک زبان نیست و قبولی در آزمون خود دانشگاه کافی است.
(برای دریافت اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید)


3. آماده سازی مدارک تحصیلی، برای شروع پروسه اپلای باید مدارک مورد نیاز جمع آوری، ترجمه و تأیید شوند، که در شرایط مختلف و برای ارائه به سفارت یا دانشگاه می تواند بین زبان انگلیسی یا آلمانی متغیر باشد.

4. انجام مکاتبات با دانشگاه، با توجه به تصمیم شما، دانشگاه مورد نظر انتخاب شده و مکاتبات و هر گونه اقدام حضوری و غیر حضوری از طرف مؤسسه انجام می پذیرد، تا پذیرش قطعی از دانشگاه یا دانشگاه های مورد نظر به دست مؤسسه برسد.

5. مشاوره دریافت ویزا، ویزای شما مهمترین مرحله پروسه مهاجرت شما به آلمان است. بنابراین مؤسسه آرسیس با توجه به تجربیات قبلی و تغییرات فعلی سفارت شما را در این زمینه راهنمایی می کند و مشاوره های لازم جهت تهیه مدارک سفارت را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد تا در مسیر ​ادامه تحصیل در اتریش اصلی ترین قدم را صحیح بردارید.


 جهت اطلاع دقیق از رشته های دارای آزمون ورودی با ما تماس بگیرید بسته به شرایط شما با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود می توانیم مشاور و راهنمای شما در زمینه مهاجرت تحصیل در گروه پزشکی به اتریش باشیم.