ادامه تحصیل در اسپانیا

اسپانیا | SPAIN 



با بلغارستان بیشتر آشنا بشیم :

پایتخت : مادرید
زبان: اسپانیولی
دین : مسیحی ارتودوکس
واحد پول : لوا
جمعیت: 6،920000
مساحت: 111000 کیلومتر مربع


 

​​​​​​​
چرا در اسپانیا تحصیل کنیم؟
 

​​​​​​​

برخی از دانشگاه ها، در مقاطع مختلف به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند، در حالی که برای اقدام به دانشگاه و حتی سفارت کشور بلغارستان ، اجباری در ارائه مدرک رسمی زبان انگلیسی نیست. 

همچنین ما می توانیم شاهد پیشرفت در زیر ساخت های دانشگاه ها، ایجاد یک دانشگاه جدید و آزمایشگاه های جدید و به روز رسانی درجات آکادمیک باشیم.
همه ما می دانیم که زندگی دانشجویی با بودجه محدودی هدف مشترک اکثر دانشجویان ایرانی است، بنابراین تحصیل در این کشور عضو اتحادیه اروپا  انتخاب بسیار خوبی است. هزینه کم خورد و خوراک و اسکان و به طور کل هزینه ی زندگی پایین، یکی از ویژگیهای بارز این کشور است، و همچنین داشتن اجازه کار رسمی برای دانشجویان همیشه می تواند کمک خوبی در تامین این هزینه ها برای متقاضیان باشد.

​​​ویدیو دیدنی از شهر زیبای صوفیا

چرا ادامه تحصیل در اسپانیا آسان است؟ (کاور اول)
رشته ها و مقاطع تحصیلی(اسلاید اول)
رشته های پزشکی و دندانپزشکی
 
اسلاید دوم :
تحصیل به ۲ زبان انگلیسی و اسپانیولی
اجباری نبودن مدرک زبان در برخی دانشگاه‌ها
نمره آیلتس  ۶ برای مقطع کارشناسی/ هزینه دانشگاه ۲۰۰۰تا ۳۵۰۰ یورو
نمره آیلتس ۵/ ۶ برای مقطع کارشناسی ارشد/ ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ یورو( دانشگاه های دولتی)

 
در مقاطع مختلف
اسلاید سوم :
دارای دانشگاه‌های ممتاز با رتبه های زیر ۶۰۰ جهانی
اسم دانشگاه‌های زیر رنک 600
هزینه های دانشگاه؟

هزینه‌های شهرهای ارزان و یا معروف
اسلاید آخر :
توضیح یک شهر مثلا والنسیا(هزینه های رستوران، بلیط، زندگی، کار دانشجویی، کار در محیط دانشگاه/ کار در بیرون از دانشگاه(باریستا در کافی شاپ)
بهترین مقصد برای ادامه تحصیل درمقطع دکتری (کاوردوم)
هزینه تحصیل در مقطع دکتری مقرون به صرفه تر از اکثر کشورها
امکان تحصیل بدون مدرک زبان در مقطع دکتری
امکان تحصیل رایگان تحت شرایطی در مقطع دکتری
تحصیل در اسپانیا
در خارج از کشور اسپانیا تحصیل کنید تا یک فضای دوستانه و آرام را پر کنید از دانشجویان بین المللی از سراسر جهان. اگرچه سخنرانی در دانشگاه ها و کالج های اسپانیا رسمی است ، سمینارها و کارهای آزمایشگاهی آرام تر هستند ، به دانشجویان اجازه می دهد آزادانه با استادان بحث کنند و از آنها در مورد موارد دوره خود سؤال کنند

 وقتی نوبت به تحصیل در خارج از کشور می رسد ، فرصتی خارق العاده برای هر دانشجویی در حال تحصیل در اسپانیا است. اسپانیا کشوری است که دارای میراث فرهنگی و تاریخی شدیدی ، هزینه زندگی معقول و منطقی است و هنگامی که گزینه تحصیل به زبان انگلیسی را اضافه می کنید ، اسپانیا مقصد بسیار محبوب دانشجویان بین المللی می شود. افق دید خود را گسترش دهید و تجربه نهایی دانشجویی را در یکی از زیباترین کشورهای اروپا تجربه کنید.
به خود بهترین فرصت را برای یادگیری زبان دیگری بدهید. یادگیری زبان دیگر یکی از بزرگترین دلایلی است که دانشجویان برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب می کنند و اسپانیا کشوری عالی برای انجام آن است. اسپانیایی دومین زبان گفتاری در جهان است ، بنابراین بر این زبان تسلط داشته باشید و به احتمال زیاد رزومه شما را بسیار غنی می کند.
دانشگاه بین المللی شیلر، مادرید
برنامه ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند و پذیرش دانشگاه در طول سال است. تحصیل در مادرید فرصتی خارق العاده برای دانشجویان متقاضی تحصیلات بین المللی است تا در یکی از برترین پایتخت های فرهنگی جهان غوطه ور شوند.
شهریه و هزینه های کارشناسی دانشگاه بین المللی شیلر در سال 2020 برای دانشجویان آنها 14360 دلار و شهریه و هزینه های تحصیلات تکمیلی در سال 2020 18800 دلار است

 
12دانشگاه در اسپانیا که می توانید به زبان انگلیسی در آنها تحصیل کنید:
1.      EU Business School, Barcelona
2.      ESEI International Business School, Barcelona
3.      UIBS, Barcelona & Madrid
4.      EAE Business School, Barcelona
5.      ESADE Business School, Barcelona
6.      C3S Business School, Barcelona
7.      La Salle – Universidad Ramon Llull, Barcelona
8.      Schiller International University, Madrid
9.      Suffolk University, Madrid
10.  European University of Madrid
11
.  Saint Louis University, Madrid
12.  Málaga Business College, Málaga

 

رتبه بندی دانشگاه توضیح داده شده است:
·         رتبه بندی دانشگاه های جهانی که توسط Times Higher Education ایجاد شده است ، اعتبار تحقیق انجام شده توسط دانشگاه ها و تعداد مقالات تولید شده توسط دانشگاه ها در سراسر جهان را در نظر می گیرد.
·         رتبه بندی دانشگاهی دانشگاه های جهانی ایجاد شده توسط دانشگاه شانگهای جیائو تانگ بر تعداد دانشمندان برنده جایزه ، محققان ذکر شده بیشتر از دانشگاه های ذکر شده  و سهم آنها در جامعه علمی متمرکز است.
·         رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS که توسط TopUniversities ایجاد شده است ، تعداد زیادی از متخصصان دانشگاهی را در مورد شهرت دانشگاه ها بررسی می کند و همچنین کیفیت آموزش را اندازه گیری می کنند.


دریافت آسان ویزای تحصیلی بلغارستان​​​​​​​

 خدمات ما برای پذیرش دوره ارشد و دکتری در اسپانیا :

1. شروع پروسه با مشاوره رایگان، قدم اول برای مهاجرت تحصیلی می باشد که شما باید انجام دهید تا با تمامی جنبه های ادامه تحصیل در اسپانیا و مخصوصا دلیل ادامه تحصیل آشنا شوید و بهترین دانشگاه و شهر برای مهاجرت تحصیلی را انتخاب کنید.

2. انتخاب زبان مورد نیاز برای ادامه تحصیل: این مورد می تواند نسبت به مقطع تحصیلی و دانشگاه مورد نظر متفاوت باشد.
.
(برای دریافت اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید)

3. آماده سازی مدارک تحصیلی: برای شروع پروسه اپلای باید مدارک مورد نیاز جمع آوری، ترجمه و تأیید شوند، که در شرایط مختلف و برای ارائه به سفارت یا دانشگاه می تواند بین زبان انگلیسی یا اسپانیایی متغیر باشد، و این پروسه شاید یکی از حساس ترین مراحل ادامه تحصیل در اسپانیا باشد که هر ساله با تغییرات زیادی همراه است، بنابراین بهترین زمان برای آماده سازی مدارک چند ماه قبل از زمان اقدام به دانشگاه می باشد.

4. انجام مکاتبات با دانشگاه: با توجه به تصمیم شما، دانشگاه مورد نظر انتخاب شده و مکاتبات و هر گونه اقدام حضوری و غیر حضوری از طرف مؤسسه انجام می پذیرد، تا پذیرش قطعی از دانشگاه یا دانشگاه های مورد نظر به دست مؤسسه برسد.

5. مشاوره دریافت ویزا: ویزای شما مهمترین مرحله پروسه مهاجرت شما به اسپانیا است. ولی خوشبختانه سفارت اسپانیا شرایط و مدارک نسبتا ساده ای نیاز دارد. بنابراین مؤسسه آرسیس با توجه به تجربیات قبلی و تغییرات فعلی سفارت شما را در این زمینه راهنمایی می کند و مشاوره های لازم جهت تهیه مدارک سفارت را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد تا در مسیر ​ادامه تحصیل در اسپانیا اصلی ترین قدم را صحیح بردارید.
​​​​​​​​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​